سرمایه گذاری بریجستون بر روی سیستم های هوشمند سایش تایر




سرمایه گذاری بریجستون بر روی سیستم های هوشمند سایش تایر

شرکت سازنده لاستیک بریجستون سرمایه گذاری خود را در شرکت مدیریت داده و حسگر تایر در شرکت تایراتا اعلام کرده است. سیستم IntelliTread Tyrata یک راه حل خودکار ارائه می دهد که قادر به نظارت، ردیابی و پیش بینی سایش آج تایر است. در این سیستم از یک سنسور استفاده شده است که در برابر آب و هوا و گرد و خاک مقاوم بوده تا اطمینان حاصل شود که اندازه گیری عمق آج به طور دقیق ثبت می شود.  متعاقباً داده‌های سایش جمع‌آوری می‌شوند تا تجزیه و تحلیل‌های کاربردی به مشتریان ارائه شود.

این مشارکت جدید بریجستون را قادر می‌سازد تا راه‌ حل مدیریت تایر کارآمد و مقرون‌به‌صرفه را به مشتریان خود ارائه دهد. از طریق مجموعه ای از سرمایه گذاری های اخیر از جمله سرمایه گذاری در  Tyrata، سازنده تایر قصد دارد مجموعه راه حل های یکپارچه شرکت را با تمرکز اصلی بر حمل و نقل پایدار تقویت کند.

برایان گلداستاین، رئیس  Mobility Solutions بریجستون ، اظهار داشت: با فناوری منحصربه‌فرد تایراتا، ناوگان بیشتری فرصت بهینه‌سازی برنامه‌های تایر خود، افزایش ایمنی و کاهش خطرات زیست محیطی را خواهند داشت. 

بریجستون اعلام کرد: همکاری ما با Tyrata به ما این امکان را می‌دهد تا مجموعه راه‌حل‌های مدیریت تایر خود را تقویت کرده و گسترش دهیم، زیرا برای آینده ایمن‌تر، کارآمدتر و پایدارتر حرکت می‌کنیم. جسکو فون ویندهایم، مدیرعامل تایراتا گفت: «سرمایه گذاری بریجستون نقطه عطف بسیار مهمی در اعتبارسنجی فناوری و مدل کسب و کار تایراتا است . ما خوشحالیم که با تیم بریجستون کار می کنیم و اکنون به یکی از بزرگترین کانال های ناوگان در جهان دسترسی داریم.

منبع خبر : https://www.tiretechnologyinternational.com


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0